Meraklı olmak bir dili çok iyi konuşmanızı sağlayabilir — İngilizce eğitim

--

Dil eğitiminde merak ileride iyi bir konuşmacı olacağınız anlamına gelir! Merak markette satılmaz! Meraklı olmak bu işin anahtarıdır. Evet ama nasıl meraklı olunur? Maalesef bilmiyorum. Merak bir iç güdü gibi mi çalışıyor onu da bilmiyorum. Bir markete gidip biraz merak alabilir miyim diyebileceğiniz bir şey de değil ki. Ama maalesef merak olmadan dolayısıyla da istekli olmadan bu işi başarmak zordur! Zaman alacağını unutmayın! Dili öğrenmek ne kadar zaman alır meselesi başka meseleyken, onu ne kadar zamanda konuşacağınız başka meseledir. Konuşma ve öğrenme ikilisi de dahil olmak üzere, bu blogta bir çok konu hakkında yazdım… Binlerce kelime bilen ama doğru düzgün konuşamayan bir çok insan gördüm. Konuşabilmek yazınsal şeyleri öğrenmek ile yetinerek elde edebileceğiniz bir yeti değil.

https://www.englishturkiye.com/2018/09/bir-dili-cok-iyi-konusmak-isterseniz-merakli-olun.html

--

--

Harun Güçlü

Callan Method’un dil eğitimine tepkisel yaklaşımı ile İngilizce özel ders eğitiminizi daha verimli bir sürece dönüştürün. https://harunguclu.com/